פסטיבל מפעלים מבפנים 2019

פסטיבל מפעלים מבפנים, התקיים בפארק התעשייה בקרית גת אשר פתח את שעריו למבקרים מכל רחבי הארץ שהשתתפו בסיורים במגוון רחב של מפעלים, בפעילויות מגוונות לכל המשפחה וכמובן- ממופע בלתי נשכח של הזמר והיוצר- נתן גושן.

הפסטיבל, הופק זו השנה החמישית ע”י י.ש. גת, חברת הניהול של פארק התעשייה קרית גת ועמותת התיירות שפלת יהודה, במטרה לקדם ולעודד תיירות תעשייתית ולחשוף מפעלים וחברות בפארק לקהל הרחב.

הפסטיבל, העניק לציבור הזדמנות נדירה לסייר ולהציץ אל תוך פסי הייצור בחברות ובמפעלים בינלאומיים של אחד מפארקי התעשייה המתקדמים בארץ.

במסגרתם של הסיורים זכו המשתתפים להיחשף להליך המרתק של ייצור המוצרים ואף להיחשף לאופי העבודה במפעלי תעשייה והייטק שונים. לצד הסיורים המרתקים נהנו המשתתפים גם מפעילויות מגוונות לכל המשפחה, ביניהם משחק משפחות ענק וכמובן להופעה בלתי נשכחת של הזמר והיוצר נתן גושן- אחד היוצרים המוכשרים והמסקרנים כיום במוזיקה הישראלית.

דגן יהל, מנכ”ל י.ש. גת, אמר: “זו השנה החמישית בה אנחנו מקיימים את פסטיבל ‘מפעלים מבפנים’ שהפך כבר למסורת עירונית ולהצלחה גדולה. אני רואה חשיבות עליונה בחשיפת התנופה של העיר באופן כללי ושל פארק התעשייה באופן ספציפי לכלל תושבי הארץ. לפסטיבל הגיעו מעל 1,500 מבקרים מכל רחבי הארץ, מהצפון הרחוק, המרכז והדרום וסיירו ב-10 מפעלים וחברות שונות. נהנו מפעילויות מגוונות ומהופעה מוסיקלית שריגשה והלהיבה את הנוכחים”.

alon

leave a comment

Create Account



Log In Your Account